niedziela, 5 stycznia 2014

Monotonnosc. Konkurs !



Nienawidzę wczorajszego dnia. Nienawidzę dzisiejszego dnia. Nienawidzę wszystkiego.
Ta monotonność wyżera od środka. Nic się nie dzieje. Od kilku dni ciagle siedzę w domu. Nigdzie nie wychodziłam, nawet do zwykłego spożywczaka. Czuję się jakbym była zamknięta w czterech ścianach... zamknięta w sobie. Przez cały dzień wymienie kilka słów z rodzicami i to na tyle. Jestem chyba typem samotnika.. Nie lubię, gdy w domu są rodzice... Wolę być sama. Mogę wtedy spać do której chce, jeść o której chce lub też wgl nie jeść i nie słyszeć żadnych komentarzy na mój temat. Kontakt ze znajomymi utrzymuję przez internet ( facebook ) i smsy. Choociaz mogę przyznać, że często nie chce mi się z nikim pisać. Wymuszaanie na sobie samej.. Przez jakiś czas nie mogłam żyć bez komputera.. Teraz jest mi to obojętne. Wolę porysować, porobić zdjęcia . Zwyczajnie usiąść, przemyśleć kilka spraw słuchając przy tym ulubionej muzyki.. Nic szczególnego.





Zdjęcia mojego autorstwa :








Ehh... Wiosno przybądź ! :c


Kochani ! 
Zapraszam do konkursu w którym można wygrać naprawdę świetne rzeczy.
Trzymam za was kciuki ! :)

Link po prawej stronie na górze :*







2 komentarze: