piątek, 3 stycznia 2014

Wstep - anonimowosc.


Anonimowa ja.

Piszę od kilkunastu minut i co rusz skreślam kolejne zdania. Nie mam pojęcia jak zacząć pierwszy post na moim blogu. To trudne, szczególnie jak jest się bardzo dokładną osobą.
Dlaczego Anonimowa?
Jak narazie nie chcę przedstawiać się imieniem i nazwiskiem. Nie zamierzam też wstawiać swoich zdjęć. Czuję, że muszę zacząć robić coś nowego.. Chcę zobaczyć jak ludzie ocenią to kim jestem na podstawie tego co piszę .. nie zwracając uwagi na mój wygląd.
Co do tego, co znajdzie się na blogu..

Każdy post będzie zawierał jakąś część mnie. Opisywanie tego co czuję, co uważam na różne tematy. 
To coś co wiem na 100%. Reszta to czysta spontaniczność !
Mogę Wam zdradzic mały sekret...


JESTEM DZIWNA !
POWAŻNA.
ZAKRĘCONA.
POWAŻNA.
DZIWNA I ZAKRĘCONA.

WSZYSTKO NA RAZ !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz